Αναζήτηση αυτού του ιστολογίου

Πέμπτη 13 Ιανουαρίου 2022

Πρακτικές συμβουλές προς εκπαιδευτικούς για αντιμετώπιση συγκρούσεων

 

Πρακτικές συμβουλές
προς εκπαιδευτικούς για αντιμετώπιση συγκρούσεων

 


Κατά τη διάρκεια της εκπαίδευσής μας σε ζητήματα διαχείρισης άγχους, στον δομημένο κύκλο μαθημάτων που παρακολουθήσαμε με τίτλο Stress Management and Recognition: Key Strategies for Teachers, στη Φλωρεντία, από την 1η έως την 6η Νοεμβρίου 2022, μάθαμε και πρακτικούς τρόπους αντιμετώπισης συγκρούσεων μέσα στην τάξη.

Δείτε εδώ

 

·         Αρχικά ζητήστε από τις πλευρές να περιγράψουν τη σύγκρουση, να αρχίσουν να σχεδιάζουν σε χαρτί αυτό που περιγράφουν.

·          Κάντε διευκρινιστικές ερωτήσεις όπως «Α, ώστε στεκόσασταν εδώ δίπλα στο παράθυρο;» ή «Ήταν η Μαρία μόνη της ή με κάποιον;» και σχεδιάστε αυτά που περιγράφουν. Αυτό θέτει τη γνωστική λειτουργία τους σε ευθύνη, καθώς επικεντρώνονται στις λεπτομέρειες. Μπορούν ακόμα και να βγάλουν το στιλό από το χέρι σας και να αρχίσουν να ζωγραφίζουν τα ίδια τα παιδιά!

·         Μην διακόπτετε μια οργισμένη αντίδραση (rant), ενώ εξακολουθεί να είναι σε πλήρη εξέλιξη. Περιμένετε μέχρι να παρατηρήσετε μια μείωση στον ένταση, την ενέργεια ή απλά το τέλος της ιστορίας τους. Μετά ΠΑΥΣΗ. Στη συνέχεια, απαντήστε με έναν ήρεμο, αργό τρόπο, με λέξεις όπως «Σας ευχαριστώ για την εξήγηση αυτής της κατάστασης σε μένα... αυτό είναι χρήσιμο για μένα στην κατανόηση της εμπειρίας σας.»

·         Όταν μια οργισμένη αντίδραση (rant) προς εσάς ξεκινά, προσπαθήστε να μειώσετε την οργή τους προσκαλώντας τους να καθίσουν. Στη συνέχεια, κερδίστε χρόνο λέγοντας, «μια στιγμή, επιτρέψτε μου να πάρω κάποιο χαρτί, ώστε να μπορώ να καταγράψω μερικές σημειώσεις σχετικά με αυτό το θέμα.» Αυτό επιβραδύνει το συναισθηματικό τους εγκέφαλο ΚΑΙ δείχνει ότι τους παίρνετε σοβαρά.






·         Κάντε διευκρινιστικές ερωτήσεις καθώς γράφετε, όπως «εντάξει, για να δω αν το καταλαβαίνω σωστά, είπατε ότι η Μαρία ήρθε φωνάζοντας στην τάξη ή στο διάδρομο;» Αυτές οι λεπτομέρειες βοηθούν τον συναισθηματικό εγκέφαλο καθώς ο γνωστικός εγκέφαλος προσπαθεί να ανακτήσει τη μνήμη.

·         Αν το θυμωμένο άτομο εμφανίζει επιθετική συμπεριφορά, φωνάζει, απειλεί, στέκεται πάνω σας, αρνείται να ακούσει, είναι σημαντικό να δείξετε δυναμισμό. Δηλώστε τα όρια («Δεν θα φωνάξω εδώ στο γραφείο μου. Αυτή η συζήτηση μπορεί να γίνει μόνο αν με χαμηλότερη φωνή») και αν το άτομο εξακολουθεί να αρνείται να σεβαστεί αυτά τα όρια, δηλώστε σταθερά ότι η συνομιλία δεν μπορεί να λάβει χώρα και καλέστε τους πίσω όταν μπορούν να σεβαστούν αυτό το όριο. Στη συνέχεια, σηκώστε και πηγαίνετε στην πόρτα, καλώντας τους να φύγουν ή να καθίσουν σε άλλο χώρο μέχρι να ηρεμήσουν.

·         Δημιουργήστε μια γωνιά ηρεμίας στο σχολείο ή την τάξη σας, όπου τα άτομα που είναι ταραγμένα μπορούν να καθίσουν και να ηρεμήσουν. Μπορεί να περιλαμβάνει ένα μαλακό μέρος για να καθίσει το παιδί, ένα Κουτί Ηρεμίας, (Calm-Down Box) με αντικείμενα που καταπραΰνουν, μαρκαδόρους και μολύβια για να χρωματίσουν ή να σχεδιάσουν και να περιγράψουν με αυτό τον τρόπο τη σύγκρουση.



                                    




#ΣυνεχίζουμεErasmus #ErasmusPlusIKY #ErasmusPlusGreece #ErasmusPlus



ΔΗΛΩΣΗ ΑΠΟΠΟΙΗΣΗΣ ΕΥΘΥΝΩΝ Η υποστήριξη της Ευρωπαϊκής Επιτροπής για την παραγωγή της παρούσας  ιστοσελίδας, δεν συνιστά αποδοχή του περιεχομένου, το οποίο αντανακλά τις απόψεις μόνον των δημιουργών, και η Ευρωπαϊκή Επιτροπή δεν φέρει ουδεμία ευθύνη για οποιαδήποτε χρήση των πληροφοριών που εμπεριέχονται σε αυτό.



Βρείτε μας στο Facebook

https://www.facebook.com/Keep-Calm-and-Go-Full-STEAM-Ahead-107344495162982

Στο κανάλι μας στο Youtube https://www.youtube.com/channel/UCVN18v5w0ETahD0ryzxwXoA



Δεν υπάρχουν σχόλια:

Δημοσίευση σχολίου

STEAM, a school play on the Periodic Table, written in English

And here is our student's,  Philip Diamantidis'  play on the Periodic Table written in English. Enjoy! PERIODIC TABLE “ Play” Τ he...